Breid je wapenarsenaal uit met een gloednieuwe collectie moderne geweren! Of je nu op klein wild of grote roofdieren jaagt, deze veelzijdige semiautomatische geweren hebben alle vuurkracht die je nodig hebt. Elk geweer is beschikbaar in twee verschillende skins en compatibel met uiteenlopende vizieren. Modern Rifle Pack bevat: - ZARZA-15 .22LR: Dit wapen heeft kaliber .22LR en is uitgerust met een aangepaste loop van 16 inch. Geschikt voor kleine dieren. - ZARZA-15 .223: Dit wapen heeft kaliber .223 en is uitgerust met een aangepaste loop van 20 inch. Geschikt voor middelgrote dieren. - ZARZA-10 .308: Dit wapen heeft kaliber .308 en is uitgerust met een aangepaste loop van 24 inch. Geschikt voor middelgrote tot grote dieren.