The Wolf-Priest of Ulric
Dit Hired Sword is een nieuw type Hero die kan worden aangeworven om je rooster verder aan te passen. De Wolf-Priest of Ulric is beschikbaar voor de Sisters of Sigmar en de Human Mercenaries Warbands. Ulric is de god van wolven, oorlog en winter. In sommige van de noordelijke provincies wordt hij zelfs boven Sigmar vereerd door zowel boeren als edelen. Degenen die zijn priesterschap binnentreden zijn krachtige en geharde mannen en belichamen de oorspronkelijke aard van hun god. Grimmige krijgers zonder mededogen: deze priesters zijn in staat om het koude gehuil van Ulric in hun kameraden in te prenten en te inspireren tot heldendaden van moed en wreedheid.