The Wanderer: Frankenstein's Creature
Speel als het Schepsel, een zwerver zonder geheugen of verleden, een maagdelijke geest in een volledig verzonnen lichaam.Om het lot te smeden van dit kunstmatige wezen dat onwetend is van zowel goed als kwaad, zul je de uitgestrekte wereld moeten verkennen en vreugde en verdriet moeten ervaren.De oprichtingsmythe van Dr. Frankenstein wordt opnieuw in al zijn glorie onthuld door de onschuldige ogen van zijn schepsel.Duizend kilometer van de horrorverhalen is hier een gevoelige wandeling in de schoenen van een popicoon.