En zo staan ze er nu voor. In de nasleep van een explosief plan waarmee ze haar vrienden wilde redden, moet Clementine haar verloren kroost weer thuis zien te krijgen. Een groep walkers, de wraakzuchtige plunderaars en de slechte gemoedstoestand van AJ staan haar nog in de weg. Kan zij de redder zijn die ze moet zijn? Het verhaal van Clementine krijgt een dramatisch en hartverscheurend einde. De nacht zal snel voorbij zijn...