The Walking Dead: Season 2, Ep.3, In Harm's Way
Clementine en haar groep - gevangen, bebloed en afgeranseld - komen erachter hoe het is om te leven onder het juk van een leider wiens intelligentie even groot is als zijn hang naar bruut geweld. Nu ontsnappen hun hoogste prioriteit is staat Clem in deze aflevering voor zware beslissingen.