The Walking Dead: Season 2, Ep.2, A House Divided
Nadat de ontmoeting met een mysterieuze vreemdeling uitmondt in een wanhopige poging te vluchten, zit het verleden Clementine en de groep op de hielen. De spanning loopt op tot het kookpunt wanneer verdenkingen, woede, verdriet en verraad resulteren in de dood.