The Walking Dead: Michonne - Episode 3
Aflevering drie van de driedelige episodische game speelt zich af in hetzelfde universum als Robert Kirkmans bekroonde serie.Onder het gewicht van van de keuzes die ze heeft gemaakt, probeert Michonne een onschuldige familie te beschermen, maar Norma en de wraakzuchtige Monroe-crew liggen op de loer.