The Walking Dead: Michonne - Episode 2
Aflevering twee van een driedelige spelserie in het universum van Robert Kirkmans bekroonde serie.Na een gewaagde ontsnapping van de drijvende kolonie Monroe moeten Michonne, Pete en Sam rennen voor hun levens.