The Surge: The Good, the Bad and the Augmented
Vereist het basisspel The Surge. Betreed de krochten van de CREO-faciliteit en verken een oud, verlaten kwaliteitswaarborgingslab dat is opgezet om de grenzen van CREO’s technologie te verleggen. Warren gaat de strijd aan met de dodelijke testkamers van dr. Rischboter die om een of andere reden aanvoelen alsof ze recht uit een wildwest-serie afkomstig zijn! Vecht door de trainingskamers van de gestoorde doctor en probeer ze zelf aan te passen voor grotere beloningen door tot 4 van de 16 beschikbare krankzinnige aanpassingen te combineren. Vecht aan het einde van elk deel tegen unieke Uitdagers, krachtige tegenstanders gevormd door de trainingsscenario’s die uitgerust zijn met 30 unieke nieuwe uitrustingsstukken – pantsers, wapens en implantaten - die je voor jezelf kunt gebruiken!