The Surge: Cutting Edge pack
Ontdek 3 nieuwe pantsersets en hun vernietigende nieuwe wapens uit CREO's meest geavanceerde R&D-programma's. Na 'het incident' namen ontspoorde collega's deze medische, ruimte- en naniettechnologieën met zich mee. Volg hun pad als jij je door het CREO Complex knokt, ze van je vijanden afpakt en uitrust om unieke bonussen te krijgen! Dit pakket bevat: - De 'Angel VI' ruimte exo-gear - De 'Asclepius' medische exo-gear - De 'Nano Ward' exo-gear - 3 nieuwe unieke wapens, 1 voor elke set hierboven - 3 nieuwe jumpsuits om aan te trekken in de OPS-ruimte.