The Surge : A Walk in the Park
Basisspel The Surge is vereist om dit te kunnen spelen. Welkom in CREO World, het pretpark voor werknemers van CREO en hun familie! Maar die suikerspin kun je wel op je buik schrijven – de ramp is CREO World niet bespaard gebleven. Het hele park is een levensgevaarlijke val waar krankzinnige reddingsteams rondzwerven en robotmascottes vrij rondwaren, geduldig wachtend op bezoekers om een dodelijk welkom te bieden. CREO World biedt een schat aan verse uitdagingen voor spelers. Het park was oorspronkelijk gebouwd om CREO en zijn missie te vieren en is een compleet andere omgeving dan de rest van het complex, vol vertakkende paden en geheimen om te ontdekken. Overleef de razende robots en verken de attracties voordat je het opneemt tegen een angstaanjagende baas in het verwoeste park. Bied deze nieuwe bedreigingen het hoofd door 16 gloednieuwe wapens te maken en gebruiken, naast nieuwe pantsersets en implantaten om jezelf te verbeteren en je manier van spelen aan te passen.