The Snowy Mountain Dungeon
Wees alert, dappere held! In de Snowy Mountains is de ingang blootgelegd van een ijskoud en angstaanjagend grottenstelsel! Gruwelijke tegenstanders van ijs, vlees en verschrikking wachten DeathSpank op in deze grootste uitbreiding aller tijden! Dit product biedt ondersteuning voor de volgende talen; Dialogen in de game: Engels; Tekst op het scherm: Engels.