The Sinking City - Chicago Organ Grinder
Stijl of kracht? Dat kan nu allebei tegelijk met de Chicago Organ Grinder, het favoriete wapen van de gangsters in de jaren twintig. Deze DLC bevat een skin voor je tommygun.