The Riftbreaker: Metal Terror
We kwamen naar deze wereld om hem op te eisen voor onze soort. We waren echter niet de eersten die dat deden. Met The Riftbreaker: metaalterreur kun je voorheen onbekende regio's van Galatea 37 ontdekken, waar duizenden jaren geleden catastrofale gebeurtenissen hebben plaatsgevonden. In deze werelduitbreiding worden nieuwe gameplay-mechanieken en tientallen nieuwe voorwerpen en technologieën geïntroduceerd. Gebruik ze in je voordeel om te overleven tegen een eeuwenoude bedreiging. Over de uitbreiding: Metaalterreur is de eerste werelduitbreiding van The Riftbreaker en introduceert een compleet nieuw onderdeel van de verhaalcampagne dat zich afspeelt in een voorheen onontdekt bioom. Tijdens de Riftbreaking-missie van Ashley vindt er een unieke astronomische gebeurtenis plaats. De gevolgen daarvan onthullen dat Galatea 37 altijd al een duister geheim verborgen hield. Laat je leiden door je wetenschappelijke nieuwsgierigheid en verken de voorheen onontdekte plekken van de planeet. Bestudeer het nieuwe ecosysteem. Vind handige middelen en pas je technologie aan om deze te gebruiken. Ga de strijd aan met zowel natuurlijke als onnatuurlijke nieuwe vijanden. Kenmerken: Ontdek een nieuwe lijn van de verhaalcampagne waarin je wordt meegenomen op een reis naar het onbekende. Vestig een basis in een gloednieuw gebied van de planeet, als je durft. Scan, analyseer en catalogiseer de unieke fauna en flora van het nieuwe bioom. Ga de strijd aan met verschillende nieuwe vijandelijke soorten, die allemaal een andere uitdaging vormen. Onderzoek nieuwe toevoegingen aan de technologieboom, en maak gebruik van de bijzondere dingen die je in het nieuwe bioom ontdekt: gebouwen, wapens en apparatuur. Los het mysterie op dat duizenden jaren lang verborgen bleef. Inhoud van deze uitbreiding: Het verhaalgedeelte van deze uitbreiding is geïntegreerd met de hoofdcampagne uit de basiseditie van The Riftbreaker. De nieuwe verhaallijn en de inhoud van de uitbreiding worden ontgrendeld naarmate je verder komt in het spel. Als je de verhaalcampagne van The Riftbreaker eerder hebt voltooid, kun je je avontuur voortzetten waar je gebleven was. Het extra deel van het verhaal wordt onmiddellijk ontgrendeld, waardoor je de mogelijkheid krijgt om het nieuwe deel van de wereld te verkennen.