The Redress of Mira
Ontdek een enorme fantasiewereld op je reis naar waarheid en troost! Stap een statige en prachtige fantasiewereld binnen terwijl je Mira begeleidt op haar zoektocht naar innerlijke vrede. The Redress of Mira is een dynamisch avontuur dat afwisselend in eerste- en derdepersoonsperspectief verteld wordt terwijl je de rol van de heldin Mira op je neemt en liefdevol vervaardigde middeleeuwse landschappen verkent die op het eerste gezicht weelderig en sereen lijken, maar waaronder een donkere en gevaarlijke wereld verborgen ligt. Mira heeft van haar moeder een aantal zorgvuldig bewaarde geheimen geleerd. Ze begint aan een persoonlijke reis met behulp van geschriften en visioenen over het verleden. Loop, ren, klim en rijd door schilderachtige omgevingen, waag je aan platformactie en puzzels, ontmoet een kleurrijke cast van personages verspreid over de hele wereld en verdedig je tegen zowel menselijke als monsterlijke vijanden. Zul je Mira's verhaal tot een einde zien komen, en zal het haar de vrede brengen die ze zoekt?