The Records of the Grand Historian
Dit is de in-game content 'The Records of the Grand Historian'. Opmerking: deze content is een speciale bonus bij Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition. Opmerking: deze content kan mogelijk op een latere datum worden aangeschaft.