The Quarry - Jaren 50 throwback personage outfits
Reis terug in de tijd met je favoriete kampleiders! Deze retro pack zit vol met personage outfits in jaren 50 thema voor The Quarry's speelbare personages. Als onze berekeningen kloppen, gaan deze thema-oufits je helemaal van je sokken blazen.