The Last Case of Benedict Fox: Definitive Edition
"Ervaar The Last Case of Benedict Fox: Definitive Edition, met vernieuwde gevechten en traversaties die zowel intens als opwindend zijn. In combinatie met nieuwe bliksemsnelle animaties en een aanzienlijk verbeterde AI, aangevuld met angstaanjagende geheimen en nieuwe verhalen om te ontdekken, gevuld met gloednieuwe puzzels, zet je je schrap voor een sensatie die je de rillingen bezorgt! Daal af in een limbo van ontbindende herinneringen als Benedict Fox, een zelfbenoemde detective die gebonden is aan zijn demonische metgezel. Gebruik die duivelse band om de geesten van de recent overledenen te onderzoeken en aanwijzingen te vinden. Ontrafel de mysteries van een enorm, vervallen landhuis, waar de gruwelijke moord op een jong stel en de verdwijning van hun kind plaatsvonden. Duik in een duistere, intrigerende wereld vol geheime organisaties, verboden rituelen en koelbloedige misdaden in een geheimzinnig avontuur dat tot leven komt in een fascinerende Burton-achtige stijl. SUGGESTIEVE EN GOED UITGEWERKTE METROIDVANIA Vecht tegen demonen, verken het onderbewuste en los ingewikkelde puzzels op in een labyrintisch avontuur dat is geïnspireerd op de nachtmerries van Lovecraft, noir-pulpfictie en jazzmuziek uit het begin van de 20e eeuw. DAAL AF IN LIMBO Gebruik je band met de demoon om de geesten van de onlangs overledenen te onderzoeken in je laatste kans om een ""getuigenverklaring"" te krijgen. Spring in surrealistische werelden waar herinneringen, emoties en trauma's een fysieke vorm aannemen. EEN GRUWELIJK MYSTERIE Ontrafel de geheimen van een oud landhuis waar een echtpaar vermoord is aangetroffen en hun kind wordt vermist. Laat je meeslepen in een duistere, maar intieme intrige waarin je de demonen van de familie onder ogen zult moeten zien - zowel figuurlijk als letterlijk! DEMONEN-VERSTERKTE STRIJD Gebruik je wapens, demonenkrachten en omgeving in creatieve combinaties om demonen, monsters en sekteleden te overwinnen - maar onthoud dat concentratie en een tactische aanpak je grootste troeven zijn."