The Inquisitor - Deluxe Edition Upgrade
Maak je klaar om je inquisitoriale plichten voor de Heilige Stoel te vervullen met The Inquisitor - Deluxe Edition. Zaai angst in de harten van alle zondaars binnen de grenzen van Koenigstein met het ontzagwekkende Grootmeestersgewaad. En doe je ogen en oren tegoed aan het digitale compendium en de originele soundtrack.