The Festive Seasoning
Dit feestseizoen krijg je in Overcooked een waar banket aan extra content in kerstthema voorgeschoteld. Acht nieuwe co-oplevels, nieuwe koks, nieuwe recepten, een nieuw voertuig en een nieuwe kookkunst: de vlammenwerper! Geniet van een flinke portie culinaire co-opchaos voor Kerstmis! Belangrijkste kenmerken: Een splinternieuwe winterse wereldkaart, inclusief sneeuwmobiel om rond te rijden. Nieuw thema: Winterhut Acht nieuwe co-oplevels! Twee nieuwe koks: Sneeuwman en Rendier! Twee nieuwe recepten: gebraden kalkoen en stoofpot Een nieuwe kookkunst: de vlammenwerper... Twee Uienhuizen om met onze heer, de Uienkoning, te spreken.