The Escape of Lydia
Speel de rol van Lydia Jorjadze, voormalig commando bij een speciale Georgische troepeneenheid. Help haar om aan haar achtervolgers te ontsnappen en wraak te nemen in deze prequel solocampagne die het verhaal verder uitbreidt.