The Council - Season Pass
De seizoenspas geeft je toegang tot aflevering 2 t/m 5. The Council is een uniek afleveringenspel. Het spel biedt een nieuwe kijk op het verhalende avontuur, waarbij je keuzes en personagegroei echt verschil uitmaken. Neem moeilijke beslissingen en ontwikkel een reeks vaardigheden die direct invloed hebben op hoe het verhaal zich ontwikkelt. Met permanente, langdurige gevolgen is er geen weg terug. The Council begint in 1793. Speel de rol van Louis de Richet, lid van een geheim genootschap, die op een privé-eiland voor de kust van Engeland is uitgenodigd. Bij hem zijn enkele belangrijke gasten, waaronder Napoleon Bonaparte en George Washington. Deze raadselachtige bijeenkomst is al net zo mysterieus als zijn prestigieuze gasten – Richets moeder is vermist op het eiland en de leden van de kleurrijke cast hebben zo hun eigen geheimen.