The Chant - The Gloom Below
De ijzingwekkende nasleep van The Chant ontketent een gloednieuwe nachtmerrie in de The Gloom Below DLC. Nadat Jess en Kim aan de verschrikkingen van Glory Island zijn ontsnapt, worden ze de diepte in geslingerd van een surrealistische en verwrongen samensmelting van The Gloom en de fysieke wereld. Alleen door samen te werken met de vervloekte familie Anton kun je de oplossing vinden om hun lot te voorkomen. Volg het legendarische spoor van de gevangen sekteleden terwijl je hun kennis van prismische wetenschap gebruikt om je vaardigheden te verbeteren en nieuwe wapens te maken. Terwijl je geest wordt aangevallen, moet je je een weg vechten door gevaarlijke ontmoetingen en de ingrediënten verzamelen die nodig zijn om het hart van The Gloom te vernietigen. Deze uitbreiding biedt een uitdagende nieuwe structuur die herspeelbaarheid en experimenteren om te overleven stimuleert. VERKEN EEN VERKNIPTE WERELD VAN KOSMISCHE HORROR: Navigeer door de diepste dimensie van The Gloom, waar angst en surrealistische wonderen samensmelten tot een verwrongen horrorervaring. Elke poging biedt zowel kansen als gevaren terwijl je je verdiept in de onaardse geheimen van het rijk. Zoek naar aanwijzingen en laad de prismische kristallen op Monroe's occulte masker op. Keer daarna terug naar de Nexus om je met hernieuwde kracht voor te bereiden op de volgende uitdaging. PAS JE AAN OM TE OVERLEVEN: De Gloom tast Jess' geestelijke gezondheid aan en haar lichaam, en geest worden constant bedreigd. Er liggen nieuwe entiteiten op de loer die vanuit de schaduw toekijken, en brute wezens maken meedogenloos jacht op je. Om te overleven moet je hard vechten en strategisch denken, je inventaris beheren en je tactieken aanpassen. Schakel een horde teleporterende hyperbloedzuigers uit met de kracht van plasma terwijl je het iriserende zwaard oplaadt om door de wendbare skulks te snijden. MEESTER IN DE PRISMISCHE WETENSCHAP: Doodgaan levert beloningen op als je terugkeert naar de Nexus om je vaardigheden te upgraden en nieuwe wapens te verdienen. Tap de energie van Monroe en zijn volgelingen af om 18 nieuwe vaardigheidsmodifiers te ontgrendelen die zich opstapelen en krachtige effecten combineren om je vijanden schade toe te brengen, te ontwijken of te immobiliseren. Verschillende wezens hebben zwakke plekken die op gevaarlijk creatieve manieren moeten worden uitgebuit.