Test Drive Unlimited Solar Crown - Solar Content Pack
Het Solar Content-pakket van Test Drive Unlimited Solar Crown geeft je toegang tot de volgende content: - Maserati MC20* - Chevrolet Camaro ZL1 1LE* - Een bestuurslid-outfit voor je avatar - Een Solar Crown-stickerpakket om je auto's mee te customizen. Is bruikbaar voor alle auto's in je garage * De Maserati MC20 en Chevrolet Camaro ZL1 1LE worden automatisch ontgrendeld in je garage wanneer je level 20 bereikt.