Het Sharps Silver-pakket van Test Drive Unlimited Solar Crown geeft je toegang tot de volgende content: - Jaguar F-Type SVR Coupe* - Audi R8 Spyder V10 RWS** - 'Baron of the Sharps' outfit voor je avatar - Een Sharps-stickerpakket om je auto's mee te customizen. Is bruikbaar voor alle auto's in je garage * De Jaguar F-Type SVR Coupe wordt automatisch ontgrendeld in je garage wanneer je level 12 bereikt. * De Audi R8 Spyder V10 RWS wordt automatisch ontgrendeld in je garage wanneer je level 20 bereikt.