Tesla vs Lovecraft
Als Nikola Tesla op het punt staat zijn grootste uitvinding ooit te doen, wordt zijn laboratorium afgebrand door de onmenselijke hulpjes van de horrorauteur H.P. Lovecraft. Een confrontatie van epische proporties is het gevolg! Jaag op monsters, roei een stortvloed aan gruwelijkheden uit en beantwoord de waanzin van de oude goden met wetenschap en hightech wapens! Kenmerken: - Gebruik kwantumteleportatie om jezelf in veiligheid te flitsen en je door vaste voorwerpen te verplaatsen! - Activeer de Tesla-Mech-gevechtsbot om zelfs de meest afschuwelijke wezens te verscheuren! - Val aan met shotguns, energiewapens en wetenschappelijke wonderen zoals het X-Ray-zwaard! - Vecht je door het verhaal heen met baasgevechten en doe mee aan het speltype Survival met online klassementen! - Blaas samen monsters op in de lokale coöp voor 2-4 spelers!