[Terugkeer] DOA6 Sexy Bunny-kostuumbundel
Een favoriet uit het verleden is terug! Een bundel van Sexy Bunny-kostuums voor 16 vrouwelijke personages. Personages:Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Let op: - De producten in deze set kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Installeer de laatste update voordat je deze content gebruikt. - Je moet de relevante personages aanschaffen voordat Je deze content gebruikt.