TEKKEN TAG 2 Pre-Order Content Pack B
Voeg 2 nieuwe personages toe - Ancient Ogre en Kunimitsu - een extra stage en speciale items zoals de Big Bikini Bundle en de speciale Lili-rok en til je TEKKEN-ervaring naar een hoger niveau!