Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Radical Reptiles
TIJD VOOR ACTIE! Een machtig duo werkt samen met de Turtles voor een nieuw avontuur! In deze laatste contentupdate voor Shredder's Revenge krijgt je favoriete groep ninja's gezelschap van twee geliefde personages uit de tv-klassieker van 1987: Mondo Gecko en Mona Lisa. Het is het debuut van deze radicale reptielen als speelbare helden in een beat 'em up-game en een langverwachte reünie met de bende. DE SLECHTERIKEN KRIJGEN ERVAN LANGS! Het coolste reptiel op wielen, Mondo Gecko, mengt zich in de strijd. Gebruik zijn skateboardtrucs om Foot-soldaten te shredden en topscores te halen. Mondo kan in de lucht ontwijken met zijn board en is daarmee het enige personage met deze unieke skill. Easy Steezy! Get ready for the Gecko Grind, Shred-head! NATUURKUNDE IS NIET SAAI! De onverschrokken hagedisdame Mona Lisa komt ook in actie! Of ze nou haar passie voor dansen of natuurkundige proefjes inzet, ze gooit alles in de strijd om de Turtles te helpen met hun zoektocht! Pas haar backflipmoves van dichtbij toe of gooi met chemische mengseltjes om vijanden op afstand te houden. Met haar speciale ontwijkmove ontketent ze een enorme kogelvisknots, waarmee ze een verpletterende draai aan het slagveld geeft. Maak je klaar om door obstakels te breken met deze briljante en gedurfde manoeuvres! Let's catch these flying legs! Samen voegen deze populaire personages vette vaardigheden toe aan een geweldig nieuw level vol actie voor eindeloos plezier. Tijd voor actie!