Teardown: Season Pass
TEARDOWN: SEASON PASS bevat TIME CAMPERS DLC - Een uitbreiding voor je campagne die zich afspeelt in het wilde westen. FOLKRACE DLC - Een uitbreiding voor je campagne met nieuwe voertuigen en een reeks vernietigende races. TWEE AANVULLENDE DLC'S - Beschikbaar eind 2025. QUILEZ R0113R ROBOT - Een terugkerend robotvoertuig dat volledig getransformeerd kan worden, uitgerust met vernietigende wapensystemen en een grijphaak.