Teardown: Löckelle Motor Park
De festivaldagen op Löckelle Motor Park worden met zorg georganiseerd door een groep lokale motorsportfans. Bezoekers kunnen er hotdogs eten, auto's bewonderen en bloedstollende manoeuvres op het circuit aanschouwen. De feestelijkheden worden steeds populairder en bezoekers moeten zelfs vooraf kaartjes kopen: dit is allemaal te danken aan de rivaliteit tussen de twee monstertrucks Fiery Frances en Toxic Tony.