Team Sonic Racing en Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Beleef twee van SEGA's beste games - Razendsnel non-stop plezier voor spelers van alle leeftijden en soorten. Super Monkey Ball: Banana Blitz HD: Ervaar de magie van een van de populairste titels in de serie, nu geremasterd in HD! Keer terug naar de fantastische wereld van Super Monkey Ball en steel je bananen terug van de buitenaardse ruimtepiratenkoning Captain Crabuchin. Race door meer dan 100 kleurrijke levels en daag je vrienden en familie uit om mee te doen aan 10 populaire Party Games! Ben jij de snelste en behendigste aap die er is? Team Sonic Racing: De beste elementen van arcade- en snelle wedstrijdraces. Neem het op tegen je vrienden in intense multiplayerraces, race samen door verbluffende werelden en werk als team samen door power-ups en snelheidsboosts te delen. Bepaal zelf hoe je racet: kies uit 3 afzonderlijke personagetypes en ontgrendel spelbepalende voertuigaanpassingsopties die bij je racestijl passen.