Taxi Life - VIP Vintage Convertible Car
Neem je klanten mee op een onvergetelijke rit door Barcelona met VIP Vintage Convertible Car, een auto van topkwaliteit, geïnspireerd door de pronkjuwelen van de auto-industrie!