Tanya-bundel
KOOP DIT NIET ALS JE HET KOMBAT PACK AL HEBT. Voordeelbundel. Ontvang het nieuwe speelbare personage Tanya samen met drie nieuwe skins uit Klassic Skin Pack 1. Kombat Pack-eigenaren krijgen vervroegd toegang en hoeven dit niet los te kopen.