Tankko the Warrior
Een nieuwe krijger staat klaar om zich in de strijd voor rechtvaardigheid te storten! Tankko de strijder is half mens, half monster, half geweldig! Tankko wordt alom gevreesd: heel erg door zijn vijanden en een beetje door zijn vrienden. Dit product biedt ondersteuning voor de volgende talen; Dialogen in de game: Engels; Tekst op het scherm: Engels.