Tails of Iron 2: Whiskers of Winter
Net als de Ratten van het Zuiden hun leven weer op orde beginnen te krijgen na de grote oorlog tussen Knaagdier en Kikker, roert zich een oud en onuitsprekelijk kwaad in het Noorden. Vleugels zwart als de dood, tanden scherp als staal en een dorst naar bloed die slechts geëvenaard wordt door hun onverzadigbare honger... naar wraak. Je trekt als Arlo, de jonge erfgenaam van de Warden of the Wastes, door de uitgestrekte, door sneeuw geteisterde landen van het noorden op een epische missie om de Dark Wings voor eens en voor altijd te overwinnen. Jaag op reusachtige beesten. Verenig allerlei uiteenlopende stammen. Verbeter je nederzetting. En ontdek een vreselijk geheim van bloed en kroon... De tijd van helden is voorbij. Want het koninkrijk heeft een krijger nodig, afkomstig uit het Noorden en net zo koud als de sneeuw die deze landen in zijn grip heeft. Een rat... van ijzer. En aldus begint een nieuw verhaal met een staartje. Verken een uitgestrekt, winters koninkrijk Maak je klaar voor een episch avontuur, begeleid door de sonore stem van RPG-legende Doug Cockle. Trek door de noordelijke gebieden van het Rattenkoninkrijk, een uitgestrekt, bevroren land dat op het punt staat aan een totale oorlog te beginnen. Jaag op reusachtige beesten Spoor de legendarische monsters van dit rijk op, versla ze en word beloond met zeldzame grondstoffen waarmee je verwoestende werktuigen kunt maken. Maar wees gewaarschuwd, deze kolossale wezens zullen niet zonder slag of stoot ten onder gaan... en dan ben je er nog niet. Deel rake klappen uit De landen van het noorden zijn gevaarlijk, dus je moet de snelle, uitdagende gevechten onder de knie krijgen om kans te maken om te overleven. Ontwijk aanvallen door uit de weg te rollen, weer in een fractie van een seconde gebeuk af en ontketen een reeks gruwelijke executies. Pas je aanval aan Maak je eigen uitgebreide arsenaal aan wapens die je kunt verbeteren. Sta klaar om te vechten zoals jij dat wilt. Sla snel toe met een speer, van een afstand met een boog of stort je in een handgemeen met een brute strijdknots. Of ga voor een tactisch voordeel met een aantal nieuwe, dodelijke vallen... Verbeter je nederzetting Je bent de Warden of the Wastes maar het verdedigen van je land is slechts het halve werk. Bouw en verbeter je nederzetting met zuurverdiend goud om toegang te krijgen tot krachtigere items uit de Smithy, smakelijkere maaltijden in de Kitchen, allerlei krachtige vallen uit de winkel en meer! Gebruik nieuwe magie Ontgrendel de verwoestende 'Elementa'-spreuken Electric, Poison, Fire en Ice van het gloednieuwe magiesysteem. Deze verwoestende gebiedsaanvallen zijn een geschenk van de goden zelf en kunnen je kansen in een gevecht snel ten goede doen keren.