Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Hair to the Throne Pack
Laat de ijzige Dark Wings huiveren van angst met het cosmetische 'Hair to the Throne'-pack voor Tails of Iron 2: Whiskers of Winter! Deze verzameling van zes baarden en haarstijlen biedt nieuwe opties om Arlo, de erfgenaam van de Warden of the North, aan te passen tijdens zijn verraderlijke zoektocht naar wraak in het winterse noorden van het Rattenrijk na de vernietiging van zijn thuis en de uitroeiing van zijn volk.