Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Augur of the Draugr Armour Pack
Rust met het 'Augur of the Draugr'-pack voor Tails of Iron 2: Whiskers of Winter jezelf uit met eeuwenoude pantsers. Deze unieke verzameling upgradebare Draugr-uitrusting bevat drie nieuwe helmen, drie pantsers en drie schouderharnassen, evenals drie nieuwe schilden en drie nieuwe bijlen. Deze uitrusting, gesmeed in het heetst van de oeroude strijd tussen de ratten en vleermuizen, helpt Arlo - de erfgenaam van de Warden of the North - om het dierenvolk van het Rattenrijk aan te moedigen in opstand te komen tegen de ijskoude strijdkrachten van de Dark Wings.