SWORD ART ONLINE Fractured Daydream Premium Upgrade
De Premium-upgrade bevat de Wild Joker Dress, digitaal artbook en soundtrack voor gebruik in SWORD ART ONLINE Fractured Daydream. Premium-upgrade bevat: - Wild Joker Dress - Digitaal artbook en soundtrack Er is ook een speelbare minigame inbegrepen.