Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf (Super Ultra Dead Rising 4 Minigolf)
Verbeter je spel en til pijn naar een nieuw niveau met Super Ultra Dead Rising 4 Minigolf, een ervaring die gegarandeerd (zombie)breinen laat spatten. Met lokaal multiplayer kunnen 2 tot 4 spelers voor de overwinning gaan, uit bunkers ontsnappen en pitchen en putten vanuit hun luie stoelen in de huiskamer voor een stevig spelletje golf! Verbeter je handicap in singleplayer of maak je vrienden in met een competitief beurtelings online spel voor maximaal 4 spelers. Kies een van de vier verschillende personages en ontgrendel speciale golfclubs, outfits en ballen waarmee je alle golfbanen op hun kop kunt zetten, terwijl Frank West aan de zijlijn staat en commentaar geeft op je spel. Verzamel Power-Ups om je spel naar een nieuw niveau te tillen en onthoofd zombies met veel geweld, waarbij je je swings laag en je aantal kills hoog houdt. Je vindt het allemaal in Super Ultra Dead Rising 4 Minigolf, waar willekeurige destructie deel uitmaakt van het spel. Ontgrendel speciale golfclubs, outfits en ballen waarmee je de golfbaan op zijn kop kunt zetten, terwijl Frank West aan de zijlijn staat en commentaar geeft op al je swings, birdies en schoten van pure, willekeurige destructie. Verzamel Power-Ups om je spel naar een nieuw niveau te tillen en schakel zombies op explosieve wijze uit, waarbij je je swings laag en je aantal kills hoog houdt.