Super Soccer Blast: America vs Europe
Super Soccer Blast America vs Europe is een voetbalgame in arcadestijl die voetbal op een luchtige en toegankelijke manier aanpakt. Als een ontsnapping aan de ernst van simulatie en realisme, brengt het een schitterende arcade-stijl op het veld met retro throwbacks. Bereid je voor op de aftrap met een razendsnel voetbalspel, dat een verfrissende kijk brengt op het voetbalgenre met toegankelijke besturing en op vaardigheden gebaseerde gameplay zoals in over-the-top klassieke voetbalspellen. ⚽ BOUW JE DROOM ELFTAL Creëer van top tot teen je eigen personages of bewerk de spelers en teams standaard en stel je dreamteam samen om toernooien te winnen in het speltype World Tour, zoals de Copacup of Euronations. ⚽ 4 SPELERS VERSUS Speel uit je uit de naad en bepaal wie de voetballegende onder je vrienden is met offline tegen maximaal 4 spelers! ⚽Toegankelijke besturing voor alle soorten spelers, ongeacht hoe ze spelen, waardoor vloeiendere en verbeterde schoten, streepjes en tackles mogelijk zijn. Tiki-taka. ⚽ ACHTERIN HET NET! Vier elk doelpunt met je team en voel de spanning tijdens penalty shoot-outs. ⚽ VERFRISSENDE ESTHETIEK, KLASSIEKE OPWINDING Ontdek nieuwe teams, spelers en stadions met de gloednieuwe cartooneske esthetiek en mis op het veld NIETS met nieuwe camerastandpunten. Komt iemand je bekend voor?