Styx: Shards of Darkness
Styx is weer terug in een nieuw sluipavontuur! Jij bent Styx. Verken en overleef alleen of samen met een vriend enorme open omgevingen. Vermoord vijanden (mensen, elfen en dwergen) en afgrijselijke enorme wezens of sluip langs ze heen. Experimenteer met je nieuwe dodelijke vaardigheden en wapens in het arsenaal van je goblinmoordenaar. Geef ervaringspunten uit aan vermoorden, infiltratie, magie, om nieuwe skills te leren en je vaardigheden te verbeteren. Verken alles, ontdek waardevolle artefacten en ingrediënten om dodelijke vallen en handige voorwerpen te maken. Je kunt ook kloons van jezelf maken om je vijanden te misleiden!