Strange Brigade - The Thrice Damned 1: Isle of the Dead
Een versterkte piratenkolonie in een onbekende regio van de Middellandse Zee? Bloeddorstige monsters die in een afgelegen paradijselijke jungle rondzwerven? Dagelijkse kost voor de Strange Brigade! Avonturiers, welkom op het Isle of the Dead, de eerste missie in een spannend nieuw driedelig Strange Brigade-verhaal: The Thrice Damned. Seteki mag dan zijn verslagen, maar dat betekent niet dat ze het rustig aan kunnen doen - er is niet eens tijd voor een kopje thee! Breid je Strange Brigade-avontuur uit met deze nieuwe verhaalmissie, verken een griezelig eiland alleen of in coöp voor 2-4 spelers en stuur legioenen kwaadaardige skeletten terug naar het zand waar ze vandaan kwamen!