Strange Brigade - Gentleman Explorer Character Pack
Speel als Winston Bey, een knappe nieuwe aanwinst voor de Strange Brigade! Verkenner, goudzoeker, journalist, spion, diplomaat, hoffelijke reiziger... Winston Beys avonturen hebben hem de hele wereld rond gebracht! Deze nuttige toevoeging aan het team is door zijn vele reizen gezegend met een bovengemiddelde conditie en een grotere radius voor het verzamelen van zielen.