STORY OF SEASONS: A Wonderful Life
Vestig je op je nieuwe boerderij in het vredige stadje Forgotten Valley. Verzamel kostbare herinneringen terwijl je je eigen generatie-omspannende verhaal schrijft over vriendschap, familie en het boerenleven. Breng leven op het land door gewassen te verbouwen en dieren te houden, vind liefde onder de vriendelijke mensen van het stadje en maak blijvende herinneringen met je eigen familie in deze remake van een geliefde boerenklassieker. Sticht je eigen gezin Leef een zorgeloos leven op de boerderij, verbouw een overvloed aan gewassen en verzorg het land om je opbrengst te verbeteren. Fok schattige dieren die je genegenheid belonen met handige producten die perfect zijn als recept, cadeau of winstgevend product in je eigen marktkraam. Ontdek nieuwe dieren, creëer hybride gewassen en bouw upgradebare faciliteiten om een droomleven te leiden in Forgotten Valley. Sluit vriendschap met de bewoners van Forgotten Valley Vind nieuwe vrienden onder de charmante cast van personages in het rustige stadje Forgotten Valley, en leer ze kennen via gloednieuwe evenementen! In deze hechte gemeenschap is er een overvloed aan gedenkwaardige persoonlijkheden, van de ondeugende Nature Sprites tot de gekke wetenschapper Daryl, die Forgotten Valley... onvergetelijk maken! Vertel je verhaal op jouw manier Speel als man, vrouw of non-binair, en pas je uiterlijk aan terwijl je een nieuw verhaal begint in Forgotten Valley. Hoe je ook wilt spelen, alle acht vrijgezellen en vrijgezellen hebben romantische mogelijkheden, dus je kunt zijn wie je wilt zijn en verliefd worden op je hartendief. Word verliefd, sticht een gezin en creëer dierbare herinneringen Als je eenmaal je ware liefde hebt gevonden, is het tijd om je te settelen en een gezin te stichten. Kijk hoe je kinderen in de loop der jaren volwassen worden! Zullen ze de boerderij erven? Of vinden ze hun roeping ergens anders? In Forgotten Valley kun je je familie door de decennia heen helpen om een toekomst te vinden die bij ze past. A Wonderful Life voor een nieuwe generatie! Beleef een geliefd verhaal als nooit tevoren, met vernieuwde beelden, extra huwelijkskandidaten, nieuwe dieren, seizoensgebonden gebeurtenissen en een groot aantal verbeteringen in de gameplay. Deze vernieuwde versie van A Wonderful Life brengt al het hart en de charme van het origineel naar een nieuwe generatie als de ultieme versie van een van de meest geliefde delen in de langlopende landbouwserie.