Steven Universe: Save the Light
Ga samen met de Edelstenen op een uniek avontuur! Een mysterieuze nieuwe Edelsteen heeft een gevaarlijk wapen gestolen. Steven en zijn vrienden zijn de enige die haar kunnen tegenhouden. 'Save the Light' is een unieke roleplaying-game met spannende rechtstreekse en beurtelingse gevechten. 7 SPEELBARE PERSONAGES Stel je eigen unieke groep samen en neem het als Steven, Granaat, Parel, Amethist, Connie, Greg en Peridoot op tegen een leger van licht! Los puzzels op met behulp van unieke speciale krachten en geef de slechteriken het nakijken! EEN NIEUWE EDELSTEEN Neem het op tegen de gloednieuwe Edelsteen uit Homeworld – gemaakt door Rebecca Sugar. Wie is deze beresterke knokkampioen eigenlijk en waarom is ze weer op onze planeet? FUSIES Maak supersterke combinaties met andere personages en Fusies! Fuseer en speel als Stevonnie, Rookkwarts, Opaal, Sardonyx en Sugiliet! ORIGINELE VOICE-OVER 'Save the Light' heeft zijn eigen verhaal, dat is geschreven door Rebecca Sugar, en bevat de oorspronkelijke Steven Universe-stemmen en een speciale rol voor Christine Baranski.