Stellaris: Plantoids Species Pack
Het Plantoids Species Pack introduceert een nieuw fenotype met unieke eigenschappen en bestuursvormen, nieuwe schepen en een selectie nieuwe spelersportretten en stedelijke omgevingen. Plantoids geeft je de mogelijkheid om te spelen als een plantachtige soort met bewustzijn, die zijn ranken uitstrekt over het sterrenstelsel en de wortels plant van nieuwe beschavingen op nieuwe planeten. Laat je rijk op nieuwe manieren tot bloei komen met soorteigenschappen die zorgen voor ontluikende populaties en fototrope grondstofbehoeften, en de mogelijkheid tot terravorming van nieuwe Gaia-werelden. Plantoids bevat: Nieuwe bestuursvormen Nieuwe soorteigenschappen Nieuwe soortportretten Nieuwe sjablonen voor plantoidschepen Nieuwe stedelijke vormgeving UPDATE (2021) Met de 3.1-update voor Stellaris is het Plantoids Species Pack tot bloei gekomen dankzij de speciale eigenschappen en bestuursvormen voor plantoids. Maak je burgers nu fototroop of zelfs radiotroop. Kies voor de bestuursvorm Idyllic Bloom, voor terravorming van de Gaia-werelden, of de bestuursvorm Catalytic Processing om voedsel in legeringen te veranderen. Deze aanvullingen zijn nu zonder extra kosten beschikbaar in het Plantoids Species Pack.