Stellaris: Humanoids Species Pack
Het Humanoids Species Pack voegt nieuwe gameplay-opties toe naast een selectie nieuwe portretten en scheepsmodellen voor het onstuitbare menselijke ras. Of in ieder geval voor een soort die enigszins op de mens lijkt. Humanoids, het meest gespeelde fenotype, krijgen nu meer variatie met unieke bestuursvormen en een nieuwe Origin. Ontwerp een ras van decadente hedonisten, eersteklas handwerkslieden of een leger klonen dat zich over het hele sterrenstelsel verspreidt. Daarnaast krijgen humanoids hun eigen unieke scheepsklasse, nieuwe portretten en meer. Dit is het perfecte moment om de toekomst van de mensheid te verkennen. Het pakket omvat: Twee nieuwe bestuursvormen - Speel als eersteklas handwerkslieden of decadente hedonisten Nieuwe Origin 'leger klonen' Tien nieuwe portretten van humanoids met uiteenlopende kapsels en kleding Nieuwe scheepsmodellen Drie nieuwe voice-oversets voor VIR Drie geremixte muzieknummers om aan de Stellaris-soundtrack toe te voegen UPDATE (2021) Met de 3.1-update voor Stellaris heeft het Humanoids Species Pack zo veel nieuwe content erbij gekregen, dat het bijna onmenselijk is! Er zijn twee unieke bestuursvormen en een nieuwe Origin voor humanoids toegevoegd naast de fantastische aanvullingen die al eerder waren gemaakt door community-modder Silfae. Deze aanvullingen zijn nu zonder extra kosten beschikbaar in het Humanoids Species Pack.