Stellaris: C6 Portrait Exclusive
Maak kennis met C6: charismatisch, nieuwsgierig, elegant, mysterieus, aardig. Zeker geen fanatieke zuiveraar. Je kunt nu vrienden maken of ronddolen in het sterrenstelsel als het bij de community van Stellaris populaire met armen wapperende ei!