Stellaris: Astral Planes
Voor elk avontuur moet je onbekend terrein betreden... Astral Planes biedt je de mogelijkheid om je eigen weg te bewandelen, met onderweg talloze wonderen en gevaren. Reis door Rifts in ruimte en tijd en vang een glimp op van vreemde, nieuwe realiteiten. Wat zul jij ontdekken in een onbegrensd universum? NIEUWE KERNSYSTEMEN EN TECHNOLOGIEËN. Ontgrendel nieuwe technologieën, acties en relikwieën om de ruimte te manipuleren en interactie te hebben met het sterrenstelsel op onverwachte manieren. Verken nieuwe werelden vol mysteries en mogelijkheden. NIEUWE GEBIEDEN OM TE VERKENNEN. Doorkruis de Astral Planes om allerlei unieke locaties te ontdekken, die allemaal buitengewone eigenschappen en fenomenen hebben. Kom oog in oog te staan met fascinerende en angstaanjagende wezens, ontrafel lang begraven geheimen of onderzoek de ware aard van je verleden met de Riftworld Origin. NIEUWE VERTAKKENDE VERHAALLIJNEN. Stuit op events met verhalen die zich meer dan ooit vertakken! De Astral Planes zitten vol verrassingen en je zult moeilijke beslissingen moeten nemen om te bereiken waar je op uit bent. Neem het juiste besluit voor je rijk en stippel een koers uit die bij je speelstijl past.